Opleidingen

main
zoek op trefwoord
filter op soort
filter op periode
Vernieuwd!
29-4-2024
Krijg weer controle over je agenda zodat de kwaliteit van je werk toeneemt en iedereen erop vooruit gaat.

22-5-2024
Regelmatig contact met klanten kan een schat aan informatie opleveren voor jouw organisatie. Dat vertalen in een betere dienstverlening is een win-win situatie. Tevreden klanten komen altijd terug.

Nieuw!
6-6-2024
AI. Softwareleveranciers werken er koortsachtig aan. Wie het eerst komt... Maar wat hebben salarispro's eraan? Deze training zet je met beide benen op de grond én laat je alvast vruchtjes plukken.

12-6-2024
Leer weerstand bij collega's om te zetten naar een goed gesprek waarop je kunt voortbouwen.

18-9-2024
Bent u goed bekend met Excel en gebruikt u het programma zeer regelmatig, dan leert u in deze praktische training hoe u supersnel data kunt analyseren en deze mooi en overzichtelijk kunt presenteren.

Vernieuwd!
26-9-2024
Laat je niet overdonderen. In deze training leer je weerstand tijdens een gesprek ombuigen naar meerwaarde.

Nieuw!
30-9-2024
Is het een dolletje of ronduit pesten? De werksfeer kan snel omslaan met alle negatieve gevolgen van dien. Hoe voorkom je dat? En als het toch gebeurt, hoe ga je ermee om?

Nieuw!
1-10-2024
AI. Softwareleveranciers werken er koortsachtig aan. Wie het eerst komt... Maar wat hebben salarispro's eraan? Deze training zet je met beide benen op de grond én laat je alvast vruchtjes plukken.

Vernieuwd!
2-10-2024
Door signalen op te pikken uit contacten die je hebt met medewerkers of klanten, kunt u hun behoefte aan extra advies peilen en verkoopkansen creëren.

18-11-2024
Bent u goed bekend met Excel en gebruik je het programma zeer regelmatig, dan leer je in deze praktische training hoe je je vaardigheden kunt uitbreiden.