Samenwerking tussen HR en Payroll

Opleidingen
Inschrijven

Startdatum


(Incompany in overleg)

Kosten

Vanaf € 352,00 tot € 440,00
per deelnemer
(Bekijk onze tariefinformatie)
(Incompany op aanvraag)

Docent

Over deze opleiding

Kennistraining
Maximaal 20 deelnemers
Basisniveau
83

Inschrijven

Maak van HR en Payroll een efficiënt koppel

HR en Payroll zijn vakgebieden die tegen elkaar aan schuren en op veel punten elkaar overlappen. HR-beleid heeft vaak gevolgen voor de loonkosten, maar het is de salarisadministrateur die daar het overzicht over heeft. Het is dan ook cruciaal dat de medewerkers van HR en Payroll elkaar goed weten te vinden. Tijdens deze praktijklessen draait alles om samenwerking. Niet om de persoonlijke samenwerking, maar om de vakinhoudelijke afstemming en samenwerking. Na deze dag weten zowel de HR -als de Payrollprofessional wie op welk onderdeel wat doet, wie de regie voert en waar ze terecht kunnen met vragen. Een training die zich snel terugbetaalt door:

  • minder dubbel werk en administratief gedoe
  • het minimaliseren van risico’s; iedereen weet wat hij/zij moet doen
  • het optimaal benutten van kansen door juiste afstemming
En bovenal: een training die zorgt voor minder ruis, minder fouten en, misschien wel het belangrijkste, minder onderlinge frustraties.

Voor wie zijn deze praktijklessen bedoeld?

Het zal geen verbazing wekken dat deze dag geschikt is voor zowel medewerkers van HR als medewerkers van de salarisadministratie. Het meeste resultaat behaalt u met deze training als u samen komt. Neem uw collega('s) van de andere afdeling mee. Dan weet u zeker dat beide afdelingen op dezelfde golflengte communiceren. 

Is een vooropleiding vereist?

Deze praktijklessen vereisen geen specifieke vooropleiding en zijn geschikt voor iedereen die op professioneel vlak actief is binnen HR en/of Payroll.

Wat kunt u van de praktijklessen Samenwerking tussen HR en Payroll  verwachten?

Tijdens deze dag wordt ingezoomd op de inhoudelijke afstemming tussen HR en Payroll op o.a. onderstaande thema’s:

  • werkkostenregeling;
  • arbeidscontracten; 
  • verlof en verzuim; 
  • uitruilen arbeidsvoorwaarden; 
  • pensioen en arbeidsongeschiktheid; 
  • auto van de zaak; 
  • loonkostensubsidies; 
  • loonbeslag en werkgeversverklaring; 
  • einde dienstverband; transitievergoeding, afrekeningen, WW-uitkering, enz.

 


DocNr: 141279
Laatste wijziging: 6-8-2020

x
Deze website gebruikt cookies. Bekijk de privacy verklaring voor meer informatie. Privacy verklaring. Prima!