[image]

Klantgericht werken en kansen benutten

Deelnemers aan Klantgericht werken beoordeelden deze studiedag gemiddeld met een 8.

”Op een positieve manier bezig geweest met als doel onze klantgerichtheid en klanttevredenheid te vergroten.”

Haal nieuwe kansen uit klantcontacten

In jouw huidige rol heb je regelmatig klantcontact waarin je focus ligt op het beantwoorden van vragen van al jouw klanten. Tijdens deze training leer je hoe je (telefonische) klantcontacten met nog meer waarde benut, voor jou zelf en voor jouw klant. Je leert hoe je de signalen die de klant met je deelt, op jouw beurt kunt benutten en/of delen met de collega’s die adviesgesprekken voeren.

Waar voldoet een klantgericht gesprek zoal aan en hoe zet je jouw klant centraal? Om welke inhoudelijke signalen gaat het? Wat zijn de (latente) behoeften van de klanten? Hoe bewust ben je je van je eigen gespreksvaardigheden tijdens een klantcontact? Dat en meer zijn vragen die tijdens deze training speciaal voor professionals die HR- en salarisactiviteiten verzorgen voor klanten, worden beantwoord.

Voor wie is Klantgericht werken en kansen benutten interessant?

Voor de salarisadministrateur/-adviseur en de HRM-adviseur die te maken hebben met klantcontacten en/of adviesgesprekken.

Vooropleiding

Je bent van harte welkom, voor deze training is geen specifieke vooropleiding vereist.

Wat is het doel van deze training?

Jouw eigen praktijk is het uitgangspunt. Tijdens deze interactieve training stemmen we de voorbeelden en situaties hier op af.

Welke onderwerpen komen er aan de orde?

Het programma van deze dag ziet er als volgt uit:

Klantgericht werken:

  • Wat is klantgericht werken en wat levert het op?
    • - Hoe bouw je een klantgericht gesprek op?
      - Welke gespreksvaardigheden zet je wanneer in?
      - Praktische tips voor klantgericht werken 
  • Kansen benutten
    • - Welke kansen liggen er?
      - Hoe benut jij deze?
  • Praktijk
              - Leren door te doen. Aan de hand van een aantal praktijksimulaties uit jouw eigen praktijk wordt het klantgericht werken en kansen signaleren geoefend.
DocNr: 33297
2 blokken van 3 uur (6 uur totaal)
woensdag 9 april 2025
9:30u tot 12:30u
Vervolgdagen
woensdag 16 april 2025 van 9:30u tot 12:30u

Docent(en)


Kosten

€ 555,00 per deelnemer

Over deze training

  • Overige kennis en vaardigheden
  • Maximaal 12 deelnemers
  • Basisniveau
Aantal NIRPA punten: 90