Klantgericht werken en kansen benutten
Deelnemers aan Klantgericht werken beoordeelden deze studiedag gemiddeld met een 8.
”Op een positieve manier bezig geweest met als doel onze klantgerichtheid en klanttevredenheid te vergroten.”
Haal nieuwe kansen uit klantcontacten
In jouw huidige rol heb je regelmatig klantcontact waarin je focus ligt op het beantwoorden van vragen van al jouw klanten. Tijdens deze training leer je hoe je (telefonische) klantcontacten met nog meer waarde benut, voor jou zelf en voor jouw klant. Je leert hoe je de signalen die de klant met je deelt, op jouw beurt kunt benutten en/of delen met de collega’s die adviesgesprekken voeren.
Voor wie is Klantgericht werken en kansen benutten interessant?
Voor de salarisadministrateur/-adviseur en de HRM-adviseur die te maken hebben met klantcontacten en/of adviesgesprekken.
Vooropleiding
Je bent van harte welkom, voor deze training is geen specifieke vooropleiding vereist.
Wat is het doel van deze training?
Jouw eigen praktijk is het uitgangspunt. Tijdens deze interactieve training stemmen we de voorbeelden en situaties hier op af.
Welke onderwerpen komen er aan de orde?
Het programma van deze dag ziet er als volgt uit:
Klantgericht werken:
- Wat is klantgericht werken en wat levert het op?
- Kansen benutten
-
Praktijk
- Leren door te doen. Aan de hand van een aantal praktijksimulaties uit jouw eigen praktijk wordt het klantgericht werken en kansen signaleren geoefend.
Docent(en)
Over deze training
- Overige kennis en vaardigheden
- Maximaal 12 deelnemers
- Basisniveau