Cedeo audit: 2Xplain scoort een 9.4

Deventer, mei 2023 - De onafhankelijke certificeerder voor de HR-sector in Nederland heeft 2Xplain een score van 94.2 uit 100 toegekend. Belangrijkste component van de audit bestaat uit een diepgravend klanttevredenheidsonderzoek door persoonlijke interviews. 'We zijn blij dat onze voortdurende inspanningen om ons kwaliteitsniveau te ontwikkelen vruchten af blijven werpen', aldus directeur Cas Bakker.

Ter illustratie van de ervaringen die klanten hebben met kennistrainingen, vaardigheidstrainingen, vakopleidingen en actualiteitendagen volgen hier wat citaten uit de interviews:

Over onze trainers

'Het werken in een kleine groep, vind ik ideaal. De zeer ervaren docent speelde in op de praktijk en op onze vragen. Deze bracht ook eigen voorbeelden in maar daarnaast was er ruim voldoende aandacht voor onze praktijk.'

'Het zijn docenten die theoretisch goed onderlegd zijn maar ook prima lesgeven.'

'De trainer gaf iedereen willekeurig aandacht om ervaring te delen. Tevens wist deze alle vragen direct te beantwoorden en was deze goed voorbereid.'

'De trainers weten waar ze het over hebben en zijn in staat om het op een leuke manier over te brengen.'

'Naast de theoretische kennis, had de trainer ook gevoel voor humor. Dat is fijn bij stof die toch wat taai is.'

'De trainer is recht voor zijn raap. Deze geeft praktijkvoorbeelden die hout snijden. Daar is geen speld tussen te krijgen.'

'Ik vind de trainingen heel waardevol. Onder meer doordat het op een inspirerende manier wordt gegeven en dat de trainers zowel over de juiste inhoudelijke informatie als over didactische kwaliteiten beschikken.'

Over onze trainingen

'De inhoud en relevantie van de cursussen spreekt mij aan. Evenals de snelheid van handelen.'

'Het bureau weet te schakelen op meerdere niveaus; van junior tot senior.'

'Zij zitten echt goed in ons vakgebied. Het aanbod sluit aan op de behoefte en de trainingen worden op een voor mij aansprekende manier uitgevoerd.'

'Ik kreeg vooraf een basisbestand. Daarmee gingen we aan het werk. Elke keer moest dat leiden tot hetzelfde resultaat. Zo niet dan werd er een toelichting gegeven en werd iedereen persoonlijk verder geholpen.'

'Het delen van ervaringen en het luisteren naar hoe andere deelnemers bepaalde zaken oppakken, geeft voor mij meerwaarde. Ook digitaal was er voldoende ruimte voor interactie.'

'Het waren wat kortere sessies en dat was heel fijn. Zo bleef de aandacht erbij.'

'Je kunt in een dag twee masterclasses op afstand volgen. Dat scheelt een heleboel tijd.'

'We konden zelf veel voorbeelden geven en het geheel was interactief. We werden uitgedaagd door prikkelende opmerkingen.'

Over onze service

'Door omstandigheden heb ik beide cursussen niet kunnen volgen op de afgesproken datum. Daarna kreeg ik een link om terug te kijken. Dat vond ik heel netjes.'

'Ik heb sowieso het mobiele nummer van de trainer. Maar daarnaast is ook alles keurig geregeld. Ik kreeg een reminder ongeveer een week voorafgaand en nog een herinnering op de dag ervoor.'

'Alles is keurig op tijd. Ik vind dat zij meedenken en handelen.'

'Ik tref bij hen een hoge mate van servicegerichtheid.'

Over onze prijs/kwaliteit-verhouding

'Prima.'

'Marktconform.'

Volgens Cedeo verklaren enkelen hierbij dat het stuk ontzorging, bijvoorbeeld door de registratie van de PE-punten, hierin een rol speelt.

Docnr: 89286