Klantgericht werken en kansen signaleren

Opleidingen

Inschrijven

Cursusdata


Momenteel alleen incompany

(Incompany in overleg)

Kosten

Vanaf € 421,20 tot € 514,00
per deelnemer
(Bekijk onze tariefinformatie)
(Incompany op aanvraag)

All-in prijs, dus inclusief:

treinretour 1e klas of parkeerkaart
documentatie
lunchbuffet
koffie, thee, frisdrank
exclusief BTW

Docent

Voor incompany geen docent bekend

Over deze opleiding

Vaardigheidstraining
Maximaal 20 deelnemers
Basisniveau
83 6

Inschrijven

Deelnemers aan Klantgericht werken beoordeelden deze studiedag gemiddeld met een 8.

”Op een positieve manier bezig geweest met als doel onze klantgerichtheid en klanttevredenheid te vergroten.”

Haal nieuwe kansen uit klantcontacten

U heeft dagelijks, wekelijks of maandelijks contact met klanten of werknemers? Uit deze veelvuldige, vaak telefonische contacten, kunnen veel verkoopsignalen en adviesmogelijkheden worden opgepakt. Dit advies kan de HR- en of salarisprofessional niet allemaal zelf geven, maar hij of zij kan de mogelijkheden wel signaleren, benoemen en op de juiste manier kanaliseren. Hierna kan bijvoorbeeld de accountant of fiscalist het advies verzorgen. Om welke inhoudelijke signalen gaat het? Welke kansen liggen er in- en extern op het loontechnische of het fiscale vlak. Waar moet een advies aan voldoen? Dat en meer zijn vragen die tijdens deze studiedag, speciaal voor professionals die HR- en salarisactiviteiten verzorgen voor klanten, worden beantwoord.

Voor wie is Klantgericht werken en kansen signaleren interessant?

Voor salarisadministrateur, salarisadviseur, HRM-manager, HRM-adviseur, HRM-medewerker. Vooral ook voor mensen die werkzaam zijn op een accountants- of administratiekantoor of vergelijkbaar.

Vooropleiding

Voor deze training is geen specifieke vooropleiding vereist.

Wat is het doel van deze studiedag dag?

Aan de hand van vele jaren praktijkervaring zal de trainer inzicht bieden in de kansen voor accountants- en administratiekantoren, HR- Salarisunits op het loontechnische of het fiscale vlak.

Welke onderwerpen komen er aan de orde?

Het programma van deze dag ziet er als volgt uit:

  • Klantgericht werken:
    • Wat is klantgericht werken?
    • Waarom klantgericht werken?
    • Wat levert het op?
    • Praktische tips voor klantgericht werken
  • Kansen signaleren:
    • Welke kansen liggen er?
    • Waarom worden deze kansen niet benut?
  • Praktijkopdrachten:
    • Aan de hand van een aantal praktijkopdrachten wordt het klantgericht werken en kansen signaleren geoefend.

DocNr: 33297
Laatste wijziging: 2-9-2015